Caravana Digipeak

Caravana Digipeak

Curs intensiv de marketing și comunicare online

CARAVANA DIGIPEAK se amână, pe perioadă nederminată, luând în vedere contextul actual.

Până vom avea noi informații #stăm acasă și vă sfătuim să faceți același lucru.

DESPRE PROGRAM:

Ce este CARAVANA DIGIPEAK?

Un curs intensiv de marketing si comunicare online,  în cadrul căruia va avea loc un mix între seminarii și workshop-uri, între sesiuni de teorie și practică, pe studii de caz.

Deși CARAVANA DIGIPEAK vă va pune în contact cu specialiști în comunicarea online și în legătură directă cu persoane care au același interese ca voi față de acest domeniu, nu își propune să fie un eveniment de networking. CARAVANA DIGIPEAK este prilejul vostru de a face primul pas spre o carieră în online.

CUI SE ADRESEAZĂ?

CARAVANA DIGIPEAK îi așteaptă pe viitorii profesioniști în comunicarea online. De la 18 ani, până la 99+, toți cei pasionați  de acest domeniu, care au nevoie de un bagaj de cunoștințe teoretice și practice și care își doresc un start sigur, sunt invitați să își rezerve un loc.

Ziua 1Ziua 2Ziua 3
INFORMAȚII DE BAZĂ
• Social media și marketing: de ce, când, cum?
• Comunicare în social media: tot ce trebuie să știi
• Conținut în social media: cum să ieși în evidență!
• Social Media: obiective, strategii, rezultate

STRATEGIA DE COMUNICARE ÎN SOCIAL MEDIA
• Strategie, strategie, strategie. Plănuiește inteligent, execută impecabil!
• Cum stabilești o strategie cu potențial. Do’s and dont’s!
• Stabilirea audienței și realizarea avatarului psihologic al potențialului client
• Exercițiu practic de stabilire a audienței în social media

INFLUENCER MARKETING
• Ce sunt influencerii și de ce sunt utili în campanii
• Cum alegem influencerul potrivit pentru un brand
• Influencer marketing. Obiective si așteptări realiste
• Exercițiu practic campanie influenceri
CONTENT MARKETING
• Storytelling. Cum spunem povestea unui produs sau serviciu
• Importanța elementelor vizuale în content marketing
• Planul editorial pentru comunicarea în social media
• Exemple și studii de caz
• Exercițiu practic

FACEBOOK ADS
• Tipuri de reclame pe Facebook
• ROAS (Return on ad spend)
• Remarketing pe Facebook
• Exemple și studii de caz

LET’S TALK ABOUT NEW SOCIAL MEDIA
• Fenomenul TikTok
• Tinder
• PodCast

EXERCIȚIU PRACTIC
SEO
Ce este SEO și de ce contează
Segmentul țintă și cuvintele cheie
Optimizarea conținutului
Obținerea pozițiilor de TOP
Administrarea proiectelor SEO

INSTAGRAM
Ce și când postezi pe Instagram
Ce descrieri și ce hashtag-uri alegi pentru postări
Cum crești numărul de followers
Cum vinzi pe Instagram

BLOGGING
Tehnici de redactare
Promovarea blogului
Tehnici de fidelizare a cititorilor
Monetizarea blogului

SESIUNE FINALĂ Q & A
PROBĂ PRACTICĂ


Pret vechi: 770 lei

Pret redus: 550 lei

Formular de inscriere

Acest site foloseste cookies. Citeste mai mult

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Inchide